• KLIENCI INDYWIDUALNI
  • PRZEDSIĘBIORCY
  • ROLNICY
  • BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że 1 lutego 2015 r. wprowadzone zostały zmiany dotyczące funkcjonowania kart debetowych i kredytowych w następującym zakresie:

1) wprowadzono nowy sposob przewalutowania transakcji międzynarodowych dla wszystkich kart VISA, który będzie przebiegał według następującego schematu: każda transakcja dokonana kartą VISA w walucie innej niż waluta rachunku bankowego, do którego została wydana, zostanie przeliczona przez VISA na walutę rachunku. Przy bezpośrednim przeliczaniu transakcji z waluty jej dokonania na walutę rachunku bankowego będzie doliczana prowizja Banku zgodnie z obowiązującą od 1 lutego 2015 r. Taryfą prowizji i opłat bankowych;

2) wprowadzono zabezpieczenie 3D Secure, czyli sposób potwierdzania transakcji internetowych, polegający na podaniu przez Posiadacza rachunku/Użytkownika karty Hasła 3D Secure (Visa – pod nazwą Verified by Visa) otrzymanego na zdefiniowany w Banku numer telefonu komórkowego, który stanowi dodatkowe zabezpieczenie transakcji dokonywanych w Internecie u akceptantów oferujących korzystanie z tego typu zabezpieczenia;

3) dodanie limitu dla transakcji internetowych, który na dzień 1.02.2015r. został wyzerowany. W celu odblokowania płatności w Internecie, Posiadacz rachunku zobowiązany jest ustalić wysokość limitu transakcji internetowych dla wszystkich kart wydanych do rachunku bankowego za pośrednictwem Infolinii Banku lub bezpośrednio w placówce Banku oraz każdy Użytkownik karty powinien aktywować zabezpieczenie 3D Secure w portalu kartowym (www.kartosfera.pl).

Jednocześnie informujemy, że w celu aktywowania zabezpieczenia 3D Secure niezbędne jest zdefiniowanie w placówce Banku aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane Hasła 3D Secure do autoryzacji transakcji internetowych dokonanych kartą oraz hasła do pierwszego zalogowania się celem aktywowania tego zabezpieczenia na portalu kartowym. W celu zarejestrowania się w portalu kartowym, należy:

1) wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl;

2) podać numer PESEL – dla rezydentów, a w przypadku nierezydentów prosimy o kontakt z Infolinią Banku w celu ustalenia indywidualnego numeru identyfikacyjnego;

3) wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym.

Portal kartowy będzie dostępny dla Państwa od 1 lutego 2015r. i za jego pośrednictwem będą Państwo mogli dokonać następujących czynności:

- aktywować zabezpieczenie 3D Secure,

- zmieniać kod PIN,

- zastrzegać kartę.

Wierzymy, że proponowane zmiany przyczynią się do wzrostu Państwa zadowolenia z naszych usług. W razie jakichkolwiek pytań chętnie pomogą konsultanci Infolinii Banku pod numerem 801 321 456 lub 86 215 50 00.

                                                                                                  Zarząd BS w Brańsku

 

Osobiście 
w placówce
Kontakt 
telefoniczny
Kontakt 
przez e-mail

Zapraszamy do naszych placówek!

 

 

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

 

 

Placówki i bankomaty

 

Skontaktuj się 
z naszym konsultantem

 

 

Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:

 

 +48 85 731 95 00

( sekretariat Centrali BS )

 

Kontakt możliwy jest również pod faksem

+48 85 731 95 01

 

BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA:

85 731 95 55

Infolinia bankowości elektronicznej czynna jest 
w dni robocze od 7:30 do 17:00

Skontaktuj się
z nami za pomocą poczty elektronicznej.

 

sekretariat@bsbransk.pl

 

 

Real time web analytics, Heat map tracking
BS Bransk
BS BranskBS Bransk