• KLIENCI INDYWIDUALNI
  • PRZEDSIĘBIORCY
  • ROLNICY
  • BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA

W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie w Contact Center (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
  • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
  • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
  • osobiście w placówce Banku, która wydała kartę,
  • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

 

Osobiście 
w placówce
Kontakt 
telefoniczny
Kontakt 
przez e-mail

Zapraszamy do naszych placówek!

 

 

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

 

 

Placówki i bankomaty

 

Skontaktuj się 
z naszym konsultantem

 

 

Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:

 

 +48 85 731 95 00

( sekretariat Centrali BS )

 

Kontakt możliwy jest również pod faksem

+48 85 731 95 01

 

BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA:

85 731 95 55

Infolinia bankowości elektronicznej czynna jest 
w dni robocze od 7:30 do 17:00

Skontaktuj się
z nami za pomocą poczty elektronicznej.

 

sekretariat@bsbransk.pl

 

 

Real time web analytics, Heat map tracking
BS Bransk
BS BranskBS Bransk