W trosce o bezpieczeństwo klientów bankowości elektronicznej od dnia 19 września 2022 r. zostaną zmienione AKTUALNE i MAKSYMALNE limity dla szybkich przelewów oraz płatności wykonywanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej BSBrańskMobileNet.
Ważne!!! Zmiana dotyczy tylko bankowości eBankNet / BSBrańskMobileNet
Poniżej znajdują się tabele przedstawiające limity jakie zostaną ustawione:
Limity AKTUALNE i MAKSYMALNE dla Klientów Indywidualnych:
MOBILNE PRZELEWY (przelewy w aplikacji BSBrańskMobileNet): |
||
aktualny |
maksymalny |
|
Jednorazowy: |
10 000 |
20 000 |
Dzienny: |
10 000 |
40 000 |
Miesięczny: |
300 000 |
300 000 |
SZYBKIE PRZELEWY Ekspresowy (BlueCash) (jednorazowy maksymalnie 5 000 zł) Natychmiastowy (Express Elixir) (jednorazowy maksymalnie 20 000 zł) Przelewy na telefon (jednorazowy maksymalnie 1000 zł, dzienny 1000 zł) |
||
aktualny |
maksymalny |
|
Jednorazowy: |
5 000 |
20 000 |
Dzienny: |
5 000 |
60 000 |
Miesięczny: |
150 000 |
150 000 |
Limity AKTUALNE i MAKSYMALNE dla pozostałych Klientów:
MOBILNE PRZELEWY (przelewy w aplikacji BSBrańskMobileNet): |
||
aktualny |
maksymalny |
|
Jednorazowy: |
20 000 |
40 000 |
Dzienny: |
20 000 |
80 000 |
Miesięczny: |
600 000 |
600 000 |
SZYBKIE PRZELEWY Ekspresowy (BlueCash) (jednorazowy maksymalnie 5 000 zł) Natychmiastowy (Express Elixir) (jednorazowy maksymalnie 20 000 zł) Przelewy na telefon (jednorazowy maksymalnie 500 zł, dzienny 1000 zł) |
||
aktualny |
maksymalny |
|
Jednorazowy: |
5 000 |
20 000 |
Dzienny: |
10 000 |
100 000 |
Miesięczny: |
300 000 |
300 000 |
Limity dla loginu oraz dla rachunków nie ulegają zmianom
Nie ulegają też zmianom następujące limity:
Limity BLIK dla wszystkich Klientów posiadających usługę:
Dzienny gotówkowy - aktualny 500zł maksymalny 5000zł
Dzienny bezgotówkowy - aktualny 500zł maksymalny 5000zł
Dzienny internetowy - aktualny 500zł maksymalny 5000zł
W celu zmiany limitów maksymalnych dla loginu, mobilnych przelewów i szybkich przelewów, konieczne jest złożenie odpowiedniego wniosku w placówce banku.
W celu zmiany limitów maksymalnych do rachunku dziennych i miesięcznych, konieczne jest złożenie odpowiedniego wniosku w placówce banku.
Przelewy na telefon nie korzystają z limitów BLIK, ale korzystają z limitu szybkie przelewy – system przy przelewie uwzględnia niższą wartość ustawioną w systemie.
Transakcje BLIK korzystają z limitów BLIK oraz z limitu mobilne przelewy – system przy przelewie uwzględnia niższą wartość ustawioną w systemie.
Informujemy, że każdy klient po zalogowaniu się do bankowości internetowej eBankNet ma możliwość zmiany do wysokości limitów maksymalnych następujących limitów:
Limity do rachunków - dzienny i miesięczny
Limity dla loginu - jednorazowy dzienny i miesięczny
Limity dla mobilnych przelewów - jednorazowy dzienny i miesięczny
Limity dla szybkich przelewów - jednorazowy dzienny i miesięczny
Dzienne limity BLIK - gotówkowy, bezgotówkowy i internetowy
Dzienny limit przelewów na telefon
Zmiany limitów można dokonać w eBankNet -> Zakładka Mój Profil -> Zarządzenie limitami
Opcja Zarządzanie limitami służy do definiowania i podglądu wysokości limitów. Limity Klient może ustawiać globalnie dla wszystkich rachunków (belka Limity użytkownika) oraz dla konkretnych rachunków (belka Limit dla rachunków).