Zgłoszenia, reklamacje
Informujemy, iż skargi i zgłoszenia przyjmowane są w każdej placówce Banku Spółdzielczego w Brańsku, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy danej placówki.
Klient może złożyć reklamację w następującej formie:
- pocztą tradycyjną kierując pismo na adres korespondencyjny Banku: [Bank Spółdzielczy w Brańsku, ul. Kościuszki 2a,17-120 Brańsk];
- pocztą elektroniczną (dane kontaktowe dostępne są na stronie internetowej Banku);
- za pośrednictwem systemu bankowości internetowej;
- pisemnie lub ustnie w placówce Banku, przy czym przyjęcie reklamacji w formie ustnej wymaga potwierdzenia jej złożenia na formularzu reklamacyjnym;
- elektronicznie na skrzynkę: AE:PL-58076-82194-BDGUF-23 w ramach usługi e-Doręczenia.
Dane kontaktowe dostępne są na stronie internetowej Banku oraz w Placówkach sprzedażowych.
Zarząd Banku Spółdzielczego
w Brańsku