Przejdź do głównej treści

Zgłoszenia, reklamacje

Informujemy, iż skargi i zgłoszenia przyjmowane są w każdej placówce Banku Spółdzielczego w Brańsku, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy danej placówki.

 

Klient może złożyć reklamację w następującej formie:

  • pocztą tradycyjną kierując pismo na adres korespondencyjny Banku: [Bank Spółdzielczy w Brańsku, ul. Kościuszki 2a,17-120 Brańsk];
  • pocztą elektroniczną (dane kontaktowe dostępne są na stronie internetowej Banku);
  • za pośrednictwem systemu bankowości internetowej;
  • pisemnie lub ustnie w placówce Banku, przy czym przyjęcie reklamacji w formie ustnej wymaga potwierdzenia jej złożenia na formularzu reklamacyjnym;
  • elektronicznie na skrzynkę: AE:PL-58076-82194-BDGUF-23 w ramach usługi e-Doręczenia.

Dane kontaktowe dostępne są na stronie internetowej Banku oraz w Placówkach sprzedażowych.


Zarząd Banku Spółdzielczego
w Brańsku 

Informacja o zasadach składania i rozpatrywania reklamacji oraz zgłoszeń o transakcjach nieautoryzowanych w Banku Spółdzielczym w Brańsku

Formularz reklamacji

Znajdziesz nas też tutaj