Skip to main content
BLIK

BLIK

    blikpodluznypoziomy

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej, która zainstalowana na telefonie komórkowym umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transkacji Blik w terminalach POS, bankomatach i Internecie.


    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Brańsku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSBranskMobileNet (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
    • mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)

    Dzięki usłudze BLIK możesz:
    - szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych
    - płacić bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    - wypłacać gotówkę w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK bez użycia karty płatniczej
    - zarządzać swoimi finansami przez smartfona

    BLIK W APLIKACJI BSBranskMobileNet

    bliktelefon

    Przydatne informacje

    W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji BSBranskMobileNet należy po zalogowaniu się

    • wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
    • zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
    • zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji.
    Po wykonaniu tych czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.






     

     

    W aplikacji BSBranskMobileNet w ustawieniach w zakładce BLIK można

    • wyłączyć usługę BLIK,
    • zmienić konto do płatności BLIK,
    • dokonać podglądu aktualnie ustawionych limitów.
    BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie

    • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSBranskMobileNet
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    • Zatwierdź operację w aplikacji mobilnej BSBranskMobileNet poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu*

    • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    • Podaj kwotę transakcji
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSBranskMobileNet
    • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • Wypłata dokonana
    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

    Zarządzanie limitami

    W aplikacji BSBranskMobileNet w ustawieniach w zakładce BLIK (zarządzaj kontem BILK - podgląd limitów) lub w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój Profil -> Zarządzanie limitami, klienci mogą dokonać zmiany dziennego limitu wypłat:
    • płatności gotówkowe – w bankomacie,
    • płatności bezgotówkowe – w sklepie,
    • płatności bezgotówkowe – w Internecie.
    Aktualnie został ustawiony limit 500 zł dla wszystkich klientów. Dodatkowo klienci w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój profil -> Zarządzanie limitami -> Limity BLIK mogą zarządzać wysokością limitów. Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 5000 zł.

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM

    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
       - aktualizuj system operacyjny oraz aplikację
       - stosuj oprogramowanie antywirusowe
       - stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
       - aktualizuj przeglądarki internetowe
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie rozparowując ją poprzez ustawienia - usuń profil, lub dzwoniąc na Infolinię Banku. Zostanie wtedy przywrócona autoryzacja poprzez kody wysyłane SMSem.

    Centrala

    Bank Spółdzielczy w Brańsku

    ul. Kosciuszki 2A

    17-120 Brańsk

    tel: 85 731 95 00

    fax: 85 731 95 01

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    godziny otwarcia:

    poniedziałek – piątek

    od 7:30 do 15:00


    Oddział w Białymstoku

    ul. Radzymińska 16

    15-863 Białystok

    Telefon : +48 85 652 78 53
    e-mail :  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    godziny otwarcia:

    poniedziałek - piątek

    od 8:30 do 16:00

    Oddział w Wyszkach

    ul. Piórkowska 18
    17-132 Wyszki
    tel.  85 731 94 20

    Fax : +48 85 731 94 30
    e-mail :  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    godziny otwarcia:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:00

    Oddział w Grodzisku

    ul.  1-go Maja 11A
    17-315 Grodzisk
    tel.  85 731 94 40

    Fax : +48 85 731 94 40
    e-mail :  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    godziny otwarcia :
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:30

    Oddział w Boćkach

    Pl. Armii Krajowej 1
    17-111 Boćki
    tel. 85 731 94 00

    Fax : +48 85 731 94 10
    e-mail :  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    godziny otwarcia:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:00

    Oddział w Siemiatyczach

    ul. Małopolska 2

    17-300 Siemiatycze

    Telefon : +48 85 655 42 22
    Fax : +48 85 655 31 90
    e-mail :  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    godziny otwarcia:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:00

    Filia w Białymstoku

    ul. Marii Skłodowskiej-Curie 19

    15-275 Białystok

    Telefon : +48 85 663 29 21
    Fax : +48 85 663 29 21
    e-mail :  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    godziny otwarcia:
    poniedziałek – piątek
    od 9:00 do 16:30

    Filia w Rudce

    ul. Ks. M. Badowskiego 6

    17-123 Rudka

    Telefon : +48 85 739 40 33
    Fax : +48 85 739 40 33

    godziny otwarcia:

    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:00

    Oddział w Bielsku Podlaskim

    ul. Adama Mickiewicza 32

    17-100 Bielsk Podlaski

    Telefon : +48 85 731 94 80
    Fax : +48 85 731 94 80

    e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    godziny otwarcia:

    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:30

    Oddział Narewka

    ul. Hajnowska 30

    17-220 Narewka

    Telefon : +48 85 731 94 60

    e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    godziny otwarcia :

    poniedziałek - piątek

    od 7:30 do 15:00

    Znajdziesz nas też tutaj